Велика кількість сайтів, телеграм-каналів та інших джерел сповнені купою інформаційного непотребу: фейки, джинса, чорний піар, маніпулятивні матеріали, ботоферми. Особливо, кількість таких «інформпродуктів» збільшується у передвиборчий період. Тож якщо ви прагнете навчитися критично споживати інформацію – долучайтесь до тренінгу «Реклама та піар під час місцевих виборів: як відрізнити правду від брехні».
На тренінгу ви ознайомитись з такими темами:
- що таке фейк;
- ознаки маніпулятивних матеріалів;
- як перевіряти джерела інформації;
- шість причин не повірити новині;
- критики, хейтери, тролі – як розпізнати і як взаємодіяти;
- передвиборчі слогани:
- як розпізнати, де ключове повідомлення, а де – маніпуляція;
ВАЖЛИВО: Якщо з вами мешкає домашній улюбленець, а саме – кіт, прохання брати його з собою до монітору вашого комп’ютера. На тренінгу говоримо про кандидатів – котів!
Довідка. Захід проводиться за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI).

Только зарегистрированные пользователи могут оставить комментарий