Вітаємо на порталі Активної Громади! Увага, портал працює у тестовому режимі. Повідомляйте нам про помилку на сайті. Детальніше

Велика кількість сайтів, телеграм-каналів та інших джерел сповнені купою інформаційного непотребу: фейки, джинса, чорний піар, маніпулятивні матеріали, ботоферми. Особливо, кількість таких «інформпродуктів» збільшується у передвиборчий період. Тож якщо ви прагнете навчитися критично споживати інформацію – долучайтесь до тренінгу «Реклама та піар під час місцевих виборів: як відрізнити правду від брехні».

На тренінгу ви ознайомитись з такими темами:

  • що таке фейк;
  • ознаки маніпулятивних матеріалів;
  • як перевіряти джерела інформації;
  • шість причин не повірити новині;
  • критики, хейтери, тролі – як розпізнати і як взаємодіяти;
  • передвиборчі слогани:
  • як розпізнати, де ключове повідомлення, а де – маніпуляція;


ВАЖЛИВО: Якщо з вами мешкає домашній улюбленець, а саме – кіт, прохання брати його з собою до монітору вашого комп’ютера. На тренінгу говоримо про кандидатів – котів!

Довідка. Захід проводиться за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI).



Спікери
Ірина Семенова, засновниця і керівниця PR-агенції Semenova Media, радниця Южненського міського голови


Комментарии

Только зарегистрированные пользователи могут оставить комментарий