В один прекрасний день, поспішаючи у справах, Ви в черговий раз помітили, що дороги громади знаходяться у занедбаному стані, і проміж людей чули, що грошей на ремонт знову немає. Що робити?
По-перше, це перевірити інформацію, яка знаходиться у відкритому доступі на сайті Вашої громади, на наявність необхідних даних.
Якщо нічого не знайшли, то можна подати запит на отримання публічної інформації, в якому запитати (наприклад) наступне:
- суми надходжень акцизного збору від реалізації пального на території Вашої громади, починаючи з 20…. року, та як вони були використані протягом зазначеного періоду, та/або плануються (як і коли) бути виконаними.
Важливо пам’ятати, що запит на отримання публічної інформації оформлюється відповідно до вимог ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити коментар