Мета дослідження: проаналізувати комунікаційні процеси органів місцевого самоврядування з громадянами.
ЦА дослідження:
Група 1: представники органів місцевого самоврядування (міські/сільські/селищні голови, секретарі ради, працівники прес-служби, голови депутатських фракцій, голови депутатських комітетів, представники відділу зв’язків з громадськістю)
Група 2: представники міських/сільських/селищних відділів/управлінь за напрямами житлово-комунального господарства, благоустрою, соціального забезпечення, освітнього, медичного
Група 3: активні громадяни, представники громадських організацій, місцевих ініціатив.
Одне місто – по 5 респондентів кожної групи від представників влади (всього – 10 анкет); по 10 респондентів від громадськості (всього - 20 анкет)
Обробка даних здійснюється без прив’язки до особистих даних.
Дані зводяться в єдиний аналітичний документ і публікуватимуться як загальні тенденції. Рекомендації матимуть загальний характер для представників органів місцевого самоврядування та громадськості, які візьмуть участь в дослідженні. Відслідковуватимуться також регіональні особливості та по величині громади (сільські, селищні та міські громади; міста до 90 тис. населення і від 90 тис.)
Особливості анкети для органів місцевого самоврядування та анкети для громадськості
Кожен блок питань сформований у вигляді дзеркальних питань, коли на одні і ті ж питання з позиції різних сторін дають відповідь респонденти від органів місцевого самоврядування та представників громадськості. Це дає можливість зібрати дані стосовно питання з різних позицій.
Завдання дослідження:
- проаналізувати як громадяни оцінюють комунікацію з органами місцевого самоврядування;
- проаналізувати як органи місцевого самоврядування оцінюються співпрацю з громадянами;
- провести аналітичну роботу на основі зібраних даних;
- надати рекомендації для комунікації органів місцевого самоврядування та громадян;
- застосувати отримані результати у діяльності з органами місцевого самоврядування.