Вітаємо на порталі Активної Громади! Увага, портал працює у тестовому режимі. Повідомляйте нам про помилку на сайті. Детальніше
17 Січня 2022
Діана Делюрман

В рамках Форуму Активної Громади експерти ділились знаннями про розвиток громади і особистості. Зокрема, ми поговорили про просування активізацію громадян, створення власного бренду, громадських організацій в соцмережах.

222

YouTube – чудова платформа для просування ваших ініціатив. Попри високу конкуренцію, системний і усвідомлений підхід до блогу дозволить вам досягнути успіху вже за кілька місяців. Про можливості YouTube в розкрутці організації розповів Олександр Вітранюк, директор Студії відеозапису Action 24/8.

Що важливого дає YouTube?

  • База знань. На YouTube ви можете знайти корисний контент на будь-яку тему.
  • Платформа для висловлення думки. На YouTube важить не стільки якість відео, скільки його зміст. Ба більше, за словами Олександра, сайт не обмежує свободу слова, тож ви вільно можете ділитись своїми міркуваннями.

Особливості YouTube

  • YouTube має кілька платформ: Music, Kids, TV.
  • Велика конкуренція.
  • Втім, існує чимало ніш, в яких конкуренція низька. Олександр Вітранюк каже, що, наприклад, освітній контент складає лише 10%.


Поради початківцям

  • YouTube – це гра в довгу. Не треба очікувати швидких результатів.
  • Ви маєте знімати або щось насправді цінне, або ж хайпове.
  • Без реклами – неможливо. Але в ніякому разі не можна рекламувати канал одразу! Експерт зазначає, що запускати рекламу потрібно після 3-х місяців сталої роботи вашого блогу.

Як правильно налаштувати рекламу? Потрібно зробити це так, аби лише 10% від усіх переглядів були залучені саме рекламою. Наприклад, за добу на ваш блог зайшло 1200 людей. Тож ви задаєте в рекламі лише 120 переглядів.


YouTube пропонує безплатну детальну аналітику на своїй платформі, де ви можете відстежувати ефективність свого каналу та відео за допомогою актуальних метрик і звітів в YouTube Analytics. Аналітика YouTube – це золота жила інформації, яку ви можете використовувати, щоб не тільки отримати більше переглядів, а й перетворити ці покази в підписників, потенційних клієнтів і продажі.

  • Зробіть ваш канал візуально привабливим і структурованим. Створіть привабливий дизайн і додайте важливі функції, такі як логотип вашого бізнесу, оформлення каналу, опис каналу, кнопки соціальних мереж, адреса електронної пошти та посилання на офіційний сайт або блог.

Що допоможе зробити відео популярним?

Обирайте правильні ключові слова – теги. Розібратись з тим, чи релевантні обрані теги, допоможе додаток VidlQ.

Завдяки цьому інструменту, ви зрозумієте, чи популярний серед користувачів той чи інший тег. Важливо включити ці ключові слова в назву відео, опис і додати найкращі в окремому розділі “теги”.


Експерт зауважує, що вибір правильних ключових слів не тільки важливий для залучення користувачів YouTube, але також може вплинути на ваш рейтинг в пошуку Google.


  • Описуйте свої відео. Сайт на основі описів визначає тематики ваших роликів, а також вирішує, чи показувати їх користувачам в рекомендованих відео. Вдалий опис також привертає користувачів, заохочуючи переглянути ролик.
  • Додавайте цікаві картинки до роликів. Зображення показуються зменшеними, тому найкраще використовувати на них короткий текст з великим шрифтом, це привертає увагу.
  • Додавайте посилання на сторінки в соціальних мережах, на сайти або на підписку на канал. Їх можна ставити в описі, так ви зберете більше передплатників. Також доречно використання так званих анотацій, активних посилань прямо в відео.
  • Закликайте користувачів підписуватися на ваш канал у своїх відео. Це роблять практично всі успішні відеоблогери, мабуть, не даремно.


Примітка. Місія «Активної Громади»: досягнути добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності Інституту «Республіка». Ми працюємо задля підвищення свідомої активності громадян.

Авторка: Діана Делюрман, комунікаційна менеджерка ВІ “Активна Громада”

Коментарі

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити коментар