Бренд – це певний знак, який позначає унікальний продукт або послугу, що належить якійсь певній особі: фізичній або юридичній.
“Вперше цей термін з’явився у Середньовіччі. Тоді працівники різних цехів (з виготовлення шкіряних виробів, хлібобулочних виробів і таке інше) почали позначати свої товари особливими позначками — це прототипи сучасних логотипів”, – розповіла експертка.
Навіщо потрібен брендинг?
Чи допомагає бренд розвивати організацію?
Так, адже бренд робить організацію впізнаваною, він створює їй репутацію та мотивує клієнтів взаємодіяти з нею.
Коли ви створюєте бренд свої організації, то ви маєте обов’язково думати про те:
- як його буде сприймати цільова аудиторія;
- які відчуття він буде викликати;
- які асоціації будуть з ним пов’язані.
Наприклад, навіть колір чи його відтінки на ваших логотипах й у рекламах, можуть впливати на сприйняття бренду громадськістю.
Як створити бренд?
«Перш за все важливо розуміти, хто ви та що ви хочете донести до спільноти А також завжди дотримуйтеся своєї лінії та не змінюйте принципи!», – підсумувала пані Дар’я.
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити коментар