З місцевими виборами приходить хвиля політичної агітації та контрагітації в медіа. Не потонути у маніпулятивних матеріалах від місцевих та національних ЗМІ та берегти власну інформаційну гігієну в такі часи особливо складно, проте важливо. Долучайтесь до тренінгу «Як ЗМІ пишуть про політичні партії у виборчий період» і будьте готові до будь-яких інформаційних викликів!
На тренінгу ви детально дізнаєтесь про те:
- Яким чином регіональні ЗМІ позиціонували різні політичні сили перед парламентськими виборами-2019 та чи забезпечувалась партіям рівність та неупередженість, передбачені українським законодавством?
- Як розпізнати (приховану і не дуже) агітацію в ЗМІ та убезпечити себе від фейків, джинси та маніпуляцій?
- В яких темах більше шансів зустріти маніпуляції?
- Арсенал інформаційної грамотності: як перевірити факти й незаангажованість кандидатів або медіа.
Довідка. Клуби Активної Громади - діалог з громадянами про політичні реформи, відбуваються в рамках проекту «Право вибору», що підтримується Національним Демократичним Інститутом (NDI) за фінансування наданим Агентством США з Міжнародного Розвитку.
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити коментар