Вітаємо на порталі Активної Громади! Увага, портал працює у тестовому режимі. Повідомляйте нам про помилку на сайті. Детальніше

З місцевими виборами приходить хвиля політичної агітації та контрагітації в медіа. Не потонути у маніпулятивних матеріалах від місцевих та національних ЗМІ та берегти власну інформаційну гігієну в такі часи особливо складно, проте важливо. Долучайтесь до тренінгу «Як ЗМІ пишуть про політичні партії у виборчий період» і будьте готові до будь-яких інформаційних викликів!

На тренінгу ви детально дізнаєтесь про те:

  • Яким чином регіональні ЗМІ позиціонували різні політичні сили перед парламентськими виборами-2019 та чи забезпечувалась партіям рівність та неупередженість, передбачені українським законодавством?
  • Як розпізнати (приховану і не дуже) агітацію в ЗМІ та убезпечити себе від фейків, джинси та маніпуляцій?
  • В яких темах більше шансів зустріти маніпуляції?
  • Арсенал інформаційної грамотності: як перевірити факти й незаангажованість кандидатів або медіа.


Довідка. Клуби Активної Громади - діалог з громадянами про політичні реформи, відбуваються в рамках проекту «Право вибору», що підтримується Національним Демократичним Інститутом (NDI) за фінансування наданим Агентством США з Міжнародного Розвитку.



Спікери
Вікторія Орисюк, проектна менеджерка ВГО “Інститут “Республіка”


Надія Романенко, аналітикиня й журналістка даних Texty.org.ua


Теги: змі
Коментарі

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити коментар