
Кампанія «Активна Громада: право вибору» реалізується Інститутом «Республіка» та має на меті підвищити системний вплив громадян на політичні процеси в Україні через підвищення рівня участі громадян у прийнятті рішень та довіри громадян до політиків та влади.

ЗМІ слугують ефективним полем для поширення фейків та дезінформації. Ці інструменти та методи дозволяють маніпулювати свідомістю, настроями та поглядами громадян. Тож важливо дбати про свою інформаційну безпеку та вчитись протидіяти маніпуляціям медіа.

Кооперативи, споживчі товариства, кредитні спілки – нормальна практика для ЄС. Утім, в Україні усвідомлений підхід до цього питання почали застосувати лише у 2014. Як це було і чому закон “Про співробітництво громад” є важливим, – розповів Олександр Солонтай на вебінарі. Ми ділимось ключовими тезами експерта.

Слідкуйте за соцмережами, інакше вони слідкуватимуть за вами. Про те, як не загубитись у насиченому кіберпросторі розповіла експертка з SMM.